Dit brand i Censuum

Censuum giver dit brand muligheden for at komme i fysisk retail
sammen med ligesindede brands. Sammen kan vi dele omkostninger og udnytte synergier med innovative løsninger, experiential design og skalerbarhed.

Udvalgte brands

Omhyggelig udvalgte ligesindede brands, sikrer at brands passer på kryds og tværs og sikre at kunder kan shoppe med visheden om at alle brands har en bæredygtig tilgang.

Omnichannel

Censuum tilbyder forskellige måder at shoppe på som matcher alle kunders præferencer, på en måde der gør online og offline shopping, problemfri og let.

Experiential

For at enhver oplevelse skal forblive spændende, skal den være dynamisk. Udover et konstant skiftende udvalg af mærker tilbyder Censuums stormagasiner fællesrum til workshops, produktlanceringer eller fester.

Datadrevet

Mange af de bedste beslutninger er baseret på data, og online brands lever og ånder for deres brug af data. Censuum udvider kundedata ind i den fysiske verden for brands.

Plug n’ Play

Brands får en Retail-As-A-Service løsning, så de kan fokusere på deres brand, produkter, logistik og online salg.

Fællesskab

At være side om side med ligesindende brand under samme tag, forøger viden, innovation og bygger netværks. Adgang til fælles platforme både online og offline giver unik adgang til kunder.

KASPER BRANDI PETERSEN, FOUNDER & CEO

Labfresh

Vi vil ikke bruge vores penge på dyre flagskib butikker, men vi vil gerne have kontrol over vores kundeoplevelse, hvilket Censuum tillader os.

kontakt Censuum

— Katrine Lee Larsen, Founder & CEO

Copenhagen Cartel

kontakt Censuum
Udvælgelseskriterier

Ansvarlige brands

Ansvarlighed er centralt for Censuum brand. Detailhandel skal være mere ansvarlige, og etablerede detailhandel brands rykker sig ikke hurtigt nok. Vi tager en praktisk tilgang til bæredygtighed, hvor vi vil rykke så mange som muligt, så langt som muligt - hellere det, end et par stykker, noget af vejen.

Kvalitet

Kvalitet er linket med grøn omstilling, men sætter også baren for det visuelle udtryk, og en standard for materialer, design og oplevelse.

Autenticitet

Autenticitet er forankret i historien omkring brandet. Er der en "virkelig" historie at fortælle?

Fællesskab

Fællesskab betyder at brands er proaktive og interesserede i at interagere med både kunder, andre brands, og ser ikke tingene som et nulsumsspil.

Er dit brand parat til at komme i fysisk retail sammen med Censuum?

FAQ

Vi arbejder med brands i kategorierne beklædning, bolig, skønhed, børn samt mad og drikkevare.

Censuum vil gerne omfavne brands på forskellige niveau af modenhed, så vi har formater der imødekommer både små start-ups og mere etablerede brands. Derfor tilbyder vi 3 løsninger: Small (Bord), Medium (Væg) eller (Large) Shop-i-Shop. Prisen er en hybrid af både fast månedlig betaling og en procentdel af salg.

Ved at have +60 af de fedeste brands der fylder dit Instagram feed, under samme tag, er vores største aktiv.

Fællesskab og mindsettet af vores brands og synergien der skabes på tværs af deres kanaler, kombineret med PR, SoMe, Content Creation, 4-6 årlige kampagner, Events og Omnichannel, har en massiv effekt på footfall.

Ydermere er vi 3 Censuum lokationer hver især markedsføre hinanden.

Censuum er ikke bare en distribution/salgskanal - vi er en effektiv medie kanal til at skabe brand awareness og introducere produkter fysisk.

Vi imødekommer specifikt online brands, hvilket betyder, at vi leverer data fra dit offline område som er tæt på samme standarder fra din online butik.

Vi har formet vores løsning som en abonnementsbaseret Retail-As-A-Service løsning, hvilket betyder du får den bedst mulige løsning, uden at have risikoen eller omkostningerne ved at gøre det selv.

Ydermere er du sammen med +6 ligesindede brands hvor synergierne ved det tætte samarbejde, er med til at gøre Censuum unik.

Ja! Vi elsker at aktivere vores brands i Censuum, på forskellige måder. Derfor, kan Censuum butikken bruges til at hoste event, workshops eller andet i har brug for. Afhængig af eventet, kan det bruges i butikken åbningstider eller efter butikken er lukket.

En af vores største aktiver er vores butikspersonale, da de er en væsentlig del af oplevelsen i butikken. Derfor lægger vi meget energi i at hyre det bedste team med kompetencerne inden for de forskellige kategorier. Hvert brand for allokeret 1-2 medarbejder som er specialister i jeres brand og produkter. herudover har i muligheden for at træne dem selv.