FAQ

Vi arbejder med brands i kategorierne beklædning, bolig, skønhed, børn samt mad og drikkevare.

Censuum vil gerne omfavne brands på forskellige niveau af modenhed, så vi har formater der imødekommer både små start-ups og mere etablerede brands. Derfor tilbyder vi 3 løsninger: Bord, Væg eller Shop-i-Shop. Prisen er en hybrid af både fast månedlig betaling og en procentdel af salg.

Ved at have 40+ af de fedeste brands der fylder din Instagram feed, under samme tag, er vores største aktiv. Fællesskab mindsettet af vores brands og synergien der skabes på tværs af deres kanaler, kombineret med PR, SoMe, Content Creation, Reklamering, Event og Omnichannel, har en massiv driv effekt af trafik.

Censuum er ikke bare en distribution/salgskanal - vi er en effektiv medie kanal til at skabe brand awareness og introducere produktet fysisk. Vi imødekommer specifikt online brands, hvilket betyder, at vi leverer data fra dit offline område som er tæt på kvaliteten fra din online butik. Vi har formet vores løsning som en abonnementsbaseret detail-som-en-service produkt, hvilket betyder du får den bedst mulige løsning, uden at have risikoen eller omkostningerne ved at gøre det selv. Ved at være sammen med 40+ ligesindede brands og udforske synergierne ved at arbejde sammen, er unik for Censuum

Ja! Vi elsker at aktivere vores brands i Censuum, på forskellige måder. Derfor, kan Censuum butikken bruges til at hoste event, workshops eller andet i har brug for. Afhængig af eventet, kan det bruges i butikken åbningstider eller efter butikken er lukket.

En af vores største aktiver er vores butikspersonale, da de er en væsentlig del af oplevelsen i butikken. Derfor lægger vi meget energi i at hyre det bedste team med kompetencerne inden for de forskellige kategorier. Hvert brand for allokeret 1-2 medarbejder som er specialister i jeres brand og produkter. herudover har i muligheden for at træne dem selv.